Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

δικαιωμα στη αντιφαση...

συγκινηθηκα, ζηλεψα, θυμωσα με τον εαυτο μου και μ' αυτον τον θρασυτατο ''πιτσιρικα'' (ετσι τον θυμομουνα αν και δεν τον γνωριζω προσωπικα) που τολμησε να ερθει και να ταρακουνησει το βαθια πακτωμενη (ετσι νομιζα) καθημερινοτητα μου στην απραξια και την ''nirvana'' της επαρχιωτικης νοοτροπιας μου (χωριαταρος που λεει και ο Χ''κυριακιδης καπου παραμεσα).

επεσε στα χερια μου καθηστερημενα (επιτηδες) το fuit και με μια διαθεση (ανοητη το ξερω αλλα ετσι δικαιολογω και εγω την καταγωγη μου απ αυτον τον μικρο νομο μας ας ειναι καλα αυτος ο θρακιωτης ονειροπολος ευεργετης) να διαφωνησω και να κριτικαρω οσο ποιο στειρα μπορουσα γιατι μου το επιτρεπει στο κατω κατω η ανωνυμια μου ως αναρτησιογραφος (ειχα ετσι κι αλλιως αποφασισει να γραψω κατι σχετικα).

απ το editorial ομως κιολας αρχισα να αλλαζω διαθεση και με ενοχλησε αυτη η συγκινηση που με πλυμηριζει (δεν ξερω γμτ ειναι μαλλον η ηλικια που τσακισε και το παθαινω αυτο πρεπει να το τσεκαρω) οταν βλεπω προσπαθειες ανθρωπων που εχουν κατι να πουν και το κανουν με τροπο ωστε να γινεται ανοιχτα και γνωστο σε ολους.

το επομενο πραγμα που σκεφτηκα φυσικα ηταν...παει χαζεψε και αυτος! αφησε, νεος με μυαλο κατα πως φαινεται και φερελπις, την ζωη στην πρωτευουσα για να ερθει στο κουτσοχωρι μας να μας μιλαει για τεχνες και πολιτισμο , να σπαει αβιαστα πλακα και να ενημερωνει για πραγματα που δεν ξεραμε οτι μας ενδιαφερουν.

αμ το αλλο; να δινει βημα σε διαφορους μικρους και μεγαλους, μαλιαδες και φαλακρους, χωριατες και πρωτευουσιανους, τσιγκανους και αυστριακους, ελευθερους και πολιορκημενους (αλλα οχι υποδουλους θελω να πιστευω και ευχομαι).

εχει τελικα πολλους χαζους στα Γρεβενα.χαζευει ο κοσμος καθε μερα...

τελικα ομως διαφωνησα με καποια (τοσο λιγα που με ενοχλησε αλλα πιστευω να ειναι περισσοτερα σε καποια απο τα επομενα τευχη) και αυτο με εκανε να νοιωσω χαρα και οχι αυτην την χαιρεκακη ικανοποιηση που εψαχνα να νοιωσω οταν επιασα στα χερια μου τη γυαλιστερη αυτη πρωτη προσπαθεια.

συγχαρητηρια Γιαννη, συγχαρητηρια παιδια περιμενω την συνεχεια

Υ.Γ1.

μ αρεσε και το site www.fuitplus.gr ειναι ενα απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο που κυκλοφορουν για τα γρεβενα αλλα δισταζω να συνεχισω να σχολιασω γιατι δεν μου αρεσει το λιβανισμα και γιατι ειμαι συγουρος οτι θα επανελθω κατακριτικα γιατι ειπαμε...''δικαιωμα στην αντιφαση''

Υ.Γ2.

ελπιζω η κατα καποιο τροπο...αναδημοσιευση να μην κανει καταχρηση της αδειας του εκδοτη

Υ.Γ3 και τελευταιο.

κοιταζοντας τις στατιστικες του πτωχου αυτου ιστολογιου μου με τρομο ανακαλυπτω οτι η πρωτη σε αναγνωσιμοτητα αναρτηση μου ειναι αυτη που αναφερεται στην επιμικυνση του πεους. ηταν μια ''σατυρικη'' προσεγγιση της πολιτικης επικαιροτητας των ημερων και φυσικα υπονοουσε και εννοουσε το χρεος της χωρας μας. ο λογος ομως για τον οποιο ολοι αυτοι διαβαζαν και διαβαζουν αυτη την αναρτηση ειναι μαλλον γιατι την εχουν μικρη και δεν τους ενδιεφερε καν αν η χωρα χρωσταει και ποσα!!! της πουτσας τα χαβαδια δλδ.

σας ευχομαι να μην χρειαστει να καταφυγετε σε τετοιου ειδους πρακτικες (εγω το εκανα κατα λαθος αλλα καθε φορα που τολμαω να σκεφτω την διαγραφη αυτης της αναρτησης η ανοητη blogoματαιοδοξια με σταματαει) και με ντροπη ομολογω οτι μ'αρεσει και το χαιρομαι κιολας

και ας μην εχει μεγαλωσει ουτε ενα εκατοστο ο αντρισμος μου και το περιεχομενο του καβαλου του παντελονιου μου.

ετσι λοιπον οποτε κοιτατε τετοιες στατιστικες να θυμαστε την συμβουλη μου ;)




Δεν υπάρχουν σχόλια: