Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

                          ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ

                                                   Ή 

                     ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ

μου προκαλει μεγαλη θλιψη να συνειδητοποιω ποσο πολυ αλλαζει ο ανθρωπος απο την late εφηβεια του μεχρι την μεσηληκιωση και κυριως οταν καταλαβαινω οτι δεν κουραζεται να φοραει μασκα σε ολη του τη ζωη τοσο εντονη και χρωματιστη που καταφερνει να κανει αισθητη την παρουσια της αλλα να μην κρυβει τελικα τις αδυναμιες κα αυτα που θα επρεπε να κρυβει!

το χειροτερο βεβαια ειναι οτι αυτη η μασκα ειναι ο εκπροσωπος μιας γενιας που δεν αφησε κανενα στιγμα αντιθετα κατεστρεψε και ισοπεδωσε.

μιας γενιας που παρελαβε pink floyd και παρεδωσε duran duran

που παρελαβε sex pistols και παρεδωσε hooligans

που παρελαβε ΕΣΣΔ και παρεδωσε PUTINA RUSSIA

που παρελαβε πολυτεχνειο και παρεδωσε golden boys

που παρελαβε Νταμπαλη και παρεδωσε galerry lanch caffe

που παρελαβε Wall και παρεδωσε ενοικιαζομενες γκαρσονιερες

που παρελαβε δεντρο της μακας και παρεδωσε ελατακια και πευκακια

που ποινηκοποιησε το ζουρλομανταρο και επεβαλε το pleurotous pleurotous

που εκανε τον...<<ιστορικο>> Πυρσο Π.Α.Ε

που παρελαβε τελικα την εξουσια αλλα δεν θελει να την παραδωσει...

που εγκληματισε αλλα δεν τιμωρηθηκε ακομα!!

και ερχομαι εγω που κρατησα οσο μπορουσα το rock που εμεινα στους pink floyd

που ερεθιζομαι με ενα la με  foul παραμορφωση και που αν το ακολουθησει ενα do και ενα re μπορει και να χυσω

εγω που πιστευω ακομα στον Αγιο Βασιλη

εγω που μεγαλωσα παραλληλα με την εξουσια και οχι απεναντι για λιγο αλλα μετα καβαλα στην εξουσια

εγω που συνεχιζω να κλαιω

εγω που ψηφιζω γιατι ειμαι ελευθερος πολιτης Ελληνας

εγω που εχω τιμωρηθει χωρις να προλαβω να εγκληματισω

να ειμαι ο φασιστας του 2010!

Α ΡΕ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΠΕΘΑΝΕΣ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΣΟΥ. ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟ. Η ΜΑΣΚΑ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.

Υ.Γ. για οσους εχουν και καποιες γνωσεις νομικου:

αν τιμωρηθω με πολυετη φιλακιση για ενα εγκλημα που δεν εκανα...οταν αποφυλακιστω εχω δικαιωμα να το κανω τελικα?

και ποσο θα τιμωρηθω?

Υ.Γ. και μια προσωπικη ευχη μερες που ειναι:

υγεια!



Δεν υπάρχουν σχόλια: