Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

stixoi.info

Κοιτάζω την δουλίτσα μου και δεν ανησυχώ
Δεν έχω τίποτα κακό εγώ να φοβηθώ.
Με τους πιο πάνω δεν μπορώ, δεν θέλω να τα βάλω
Το φίδι απ την τρύπα του εγώ θα σας το βγάλω;
Κοιτάζω κάθε εκπομπή βλέπω και τις ειδήσεις
Άσε βρε τα πολιτικά δεν θέλω συζητήσεις.
Το αμαξάκι μου καλό (κι ας το πληρώνω δόσεις)
Σου λέω μην μιλάς πολύ, μπορεί να μετανιώσεις.
Υποστηρίζω δυνατά τους επιχειρηματίες 
Μιλάμε για ανταγωνισμό κι όχι για μαλακιές.
Μόνο που δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει ακρίβεια
Ίσως να φταίει ο καιρός που καίει τα κρεμμύδια.
Ίσως δεν πέφτουν οι τιμές από τα σωματεία
αυτοί Οι συνδικαλιστές λες να ναι η αιτία;
Που απεργίες κάμνουνε να πάρουνε αυξήσεις
Οι βρωμεροί και ποταποί. Δώστε τους απολύσεις.
Άκου εκεί, καλό μισθό να έχουνε οι άλλοι
Κι εγώ που είμαι υπάκουος να με σε μαύρο χάλι.
Μειώστε τώρα τους μισθούς σε όλους τους βολεμένους 
Κάντε μας τους υπόλοιπους απλά ευτυχισμένους.
Δεν θέλω εγώ να ανεβώ . Ας κατεβούν οι άλλοι.

Δεν πάνε αυτοί να γαμηθούν θα σκύβω το κεφάλι.

ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΣΥ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: