Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ειναι μερες τωρα που το παλευω να αναρτησω μερικες απο τις σκεψεις μου αλλα ειναι τα γεγονοτα τοσο πολλα και τοσο απογοητευτικα που μονο εμπνευση δεν εχω για να παρλαπιπολογησω και εγω σχετικα με αυτα που τοσο μας ταλανιζουν.

α και μιας και ειπα για παρλαπιπες και πιπες γενικοτερα τι θυμηθηκα... το γερακι εκανε πτηση και παλι...και τι πτηση...χολοπτηση...α ρε δοξασμενο 2008!

αλλα δεν φταιει κανενας..εγω φταιω που δεν κρατησα τις περιφημες εκεινες αναρτησεις του 2008 απο το φημισμενο και κλασικο πλεον blog geraki-grevena.blogspot.com...αλλα μην σπευσετε να το επισκευτειτε...για καποιον ανεξηγητο λογο???ολες οι ''τεραστιες'' αναρτησεις εκεινης της εποχης εχουν εξαφανηστει...(τι να πρωτοθυμηθω τις επισκεψεις του Μαγκινα...τα καπάκια στην εγνατια που πεταγονταν και κατεστρεφαν αυτοκινητα...τη σιτα του Σουφλια στην εγνατια που σκοτωνε τις αρκουδες...το αντικαραμανλικο μενος και τον προεκλογικο πολεμο-και οταν το πασοκ λεει προεκλογικο εννοει της επομενη των εκλογων)

δεν πειραζει ομως να μην εισαι σταθερος στη γνωμη σου και να ντρεπεσαι για οσα εχεις γραψει (σιγα μην εχει τσιπα ο πουπουλοφορος πασοκος απλα κρυβει τα εμμετικα γραφουμενα εκεινης της εποχης για να ξεχασουμε τα ...οπλα που χρησιμοποιουσε για να κανει αντιπολιτευση) αλλα το μενος και τους αφρους απο το στομα να τους τσεκαρει γιατι μαλλον ειναι συμπτωματα μιας σοβαρης ασθενειας που λεγεται λυσσα και μπορει να σε σκοτωσει ποσο μαλον αν την κολησεις δαγκωνοντας την ιδια σου την γλωσσα (καλυτερα παντως λυσσασμενοσ κοπροσκυλο παρα οχια που αν αυτοδαγωνοταν θα ειχε πολυ λιγοτερες ελπιδες να μην μας απαλαξει απο την μιαρη υπαρξη της)

ψιλοχεστηκα ομως , και αυτο πρεπει να το πω, να υποστηριξω τον νυν τον πρωην η τον επομενο δημαρχο και ολη αυτην την νοοτροπια του πολιτικαντη που δεν φταει για τιποτα και δεν εχει κανει τιποτα κακο η λαθος η....στα παρλαπιπια μου...αλλα δεν μπορω να δεχομαι μαθηματα ψυχολογιας πολιτικης και κοινωνιολογιας απο ανθρωπους που εχει αποδειχτει οτι ειναι επικινδυνοι δειλοι ανοητοι και στρατευμενοι και τελευταια με ονοματεπωνυμο...χαχαχαχα καραγκιοζη που θα κανεις και ''πολιτικη'' για τα ανωνυμα ιστολογια φασιστα υποστηρικτη του ηλιθιοτερου ''ηγετη΄΄ ολων των εποχων στα ευρωπαικα και οχι μονο χρονικα (κατι ανδρεικελα εθισμενα στην κοκα και στο οινοπνευμα τοποθετημενα σε αφρικανικες ψευτοχωρες,  μπορουν να συναγωνιστουν τον ανεπαρκη μανικαταθληπτικο ανοητο george μας καλο του ψοφο εκει που ειναι ο προδοταρος πουλημενος καταστροφεας της χωρας μου).

αλλα εγω ειμαι ευγενης και εχω ηθος...δεν θα πεσω χαμηλα και δεν θα χρησιμοποιησω υβρεις για να μειωσω τον φιλο μου...

εξαλου το geraki τεινει να γινει η μουσα μου και πρεπει να τον ευχαρηστησω, αφου μονο αυτος με κανει να ξεσκονιζω το πληκτρολογιο μου, ειδικα τωρα που εφιγε ο κλοουν της πολιτικης που εγινε πρωθυπουργος με μονο του εφοδιο ενα σταματημενο ρολοι-συμβολο του σταματημενου του μυαλου.
ουφ αλλη φορα παλι...με τον μαλακα που ΄΄εμπλεξα''...

Δεν υπάρχουν σχόλια: