Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

για να μην ξεχνιομαστε...

  • Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη.
    Βόλφγκανγκ Γκαίτε
  • Η Ελλάδα είναι το σύμβολο της μαρτυρικής υποδουλωμένης, ματωμένης, αλλά ζωντανής Ευρώπης. Ποτέ μια ήττα δεν υπήρξε τόσο τιμητική για κείνους πού την υπέστησαν.
    Maurice Schumann (Υπουργός των εξωτερικών τής Γαλλίας)
  • Για τους Έλληνες η ελευθερία είναι ζωή και ο θάνατος απλό επεισόδιο.
    Λίλαντ Στόουν
  • Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Συνεχώς ξεψυχάει.
    Δημήτρης Χορν
  • Κάθε τόπος έχει την πληγή του και η Ελλάς τους

Έλληνες.
Εμμανουήλ Ροΐδης

  • Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει…
    Γιώργος Σεφέρης
  • Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες.
    Φρειδερίκος Νίτσε

  • Την ηγεμονία του πολιτισμού της ανθρωπότητας την έχει αναμφισβήτητα το Έθνος των Ελλήνων.
    Ούρλιχ φον Βιλαμόβιτς
  • Αν οι Έλληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
    Ουίνστον Τσόρτσιλ
  • Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν προσέφεραν τίποτα εις αυτήν.
    Φρειδερίκος Νίτσε
  • Η Ελλάς προώρισθαι να ζήσει και θα ζήσει.
    Χαρίλαος Τρικούπης
  • Όσοι αγαπούν την ελευθερίαν, την λογικήν και το κάλλος θα βλέπουν την Ελλάδα ως την λαμπράν πρωίαν τού Δυτικού πολιτισμού, ο οποίος, παρ’ όλα του τα ελαττώματα, είναι η τροφή και η ζωή μας.
    Will Durant
  • Ελλάδα… Όλα εδώ ξεκίνησαν κι εδώ θα καταλήξουν!
    Τζελαλαντίν Αλ Ρουμί


  • Καταραμένε Έλληνα.
    Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
    Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
    Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
    Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
    Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση…
    Γιατί να σε αγγίξω;
    Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
    Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;
    Σίλερ
  • Υπερασπιστείτε την Ελλάδα, διότι σε αυτούς οφείλουμε τα φώτα μας, τις επιστήμες και όλες μας τις αρετές.
    Βολταίρος


Δεν υπάρχουν σχόλια: