Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

με διασκεδαζει η ''αγωνια'' ολων των ''συναδελφων'' του Σ.Γκιολια να μας πεισουν οτι το εγκλημα εγινε απο την συγκεκριμενη τρομοκρατικη οργανωση πραγμα που εμενα (που ειμαι και καπως επιρεπης στα συνομοσιολογικα) με κανει ολο και ποιο συγουρο οτι ειναι εργο καποιου του οποιου τα συμφεροντα θιχτηκαν η καποιου που εκβιαστηκε η καποιου που ενοχληθηκε.

δεν πιστευω να εμφανηστει προκυρηξη ειδη υπαρχουσας τρομοκρατικης οργανωσης (το πολυ πολυ να εξαναγκασουν καμια σεχτα να διαψευσει) αλλα και αν υπαρξει εγω (που ειμαι και επιρεπης στα συνομοσιολογικα) μαλλον θα πιστεψω οτι ειναι οργανο αυτων που λεγαμε παραπανω με τα...συμφεροντα που θιχτηκαν,αυτων που ενοχληθηκαν που εκβιαστικαν κ.τ.λ.

Υ.Γ

επειδη δολοφονηθηκε το παλικαρι και αφησε την γυναικα του χηρα και τα παιδια του ορφανα δεν σημαινει πως δεν ηταν λαμογιο (για να μην πω πως γι αυτο δολοφονηθηκε)

εκτος αν η δολοφονια του ηταν μια προειδοποιηση ολων οσων στην ελλαδιτσα της τηλεοδικτατοριας του πασοκ μεσω των blogs ασκουν κριτικη κι κανουν πολιτικη

(σε μια δημοκρατικη και σοβαρη χωρα με παντως ειμαι σιγουρος πως ανωνυμες αποκαλυψεις οχι μονο δεν θα τις λαμβαναν υποψιν αλλα θα τις γραφαν στα αμελετητα τους...και εννοειται πως ειναι αστειο ενα ανωνυμο blog να απαιτει δελτια τυπου απο την επωνυμη διοικηση καθε τοπου.αυτο απο μονο του μου θυμιζει αμμεσα η εμμεσα εκβιασμο-κατι σαν αυτο που προσπαθησε να κανει ο μπουφογερακας πριν τις τελευταιες εκλογες και πριν...''ξενητευτει'' και με αφησει εμενα να τρωγομαι με τα ρουχα μου)












Δεν υπάρχουν σχόλια: