Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Δεν άφησε ούτε καν να εννοηθεί ο Πρόεδρος εστιατόρων και τραπεζοκαθισμάτων, καφετεριών και καταστημάτων εστίασης, γνωστός πιτσαδόρος και καταληψίας των δικών μου πεζοδρομίων και της δικιάς μου πλατείας, ότι η μείωση του 2% υπέρ Δήμου σε 0.5% (επί του ετήσιου τζίρου παρακαλώ) , θα μετακυληστεί στους πελάτες.

Έχει στήσει μία ολόκληρη επιχείρηση στον δικό μου χώρο και απαιτεί να μην πληρώνει τίποτα λες και με νοιάζει εμένα πόσο θα πλουτίσει ο κάθε μαγαζάτορας (στο σβέρκο μου) και τι διαχείριση κάνει στα οικονομικά του.

Eμένα με ρώτησε κανένας;

και αναρωτιέμαι...πόσο είναι το 2% επί του ετήσιου τζίρου του;

πόσο ανεβαίνει ο τζίρος αυτός το καλοκαίρι όταν δουλεύει στο πεζοδρόμιο μου;

Πληρώνει στον Δήμο κάτι για το πεζοδρόμιο μου αν ναι κάθε πότε και για πόσο χώρο και για πόσο χρόνο;

Σε πόσα από αυτά τα έξοδα του μαγαζακίου του συμμετέχω και εγώ μέσα από τις τιμές των πιτσών του;

Πόσο κάνει μία πίτσα στην Ρώμη; πόσο κάνει ένα καφεδάκι σε μια πλατεία του Παρισιού;

Υ.Γ.

όσο για το κάπνισμα δεν νομίζω να υπάρχουν ασάφειες...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ παντελώς παντού και πάντα. Ευθύνη φέρει ο καπνιστής και πληρώνει πρόστιμο και ο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ (πιτσαδόρων συμπεραλαμβανομένων) , και πληρώνει πρόστιμο (τσουχτερό).

Γινόμαστε επιτέλους Ευρώπη όπως άλλωστε ζητάτε κ. πιτσαδόρε και μάλιστα ο Έλληνας είναι έτοιμος να το δεχτεί να το ανεχτεί και να συμμορφωθεί όπως ο Ιταλός και κάθε Ευρωπαίος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: